Можна використовувати на уроці усно, а можна письмово( учні обводять свою долоньку і записують). Сміливо адаптуйте до свого уроку чи заходу.
«Метод п’яти пальців» (Л.Зайверт)
Техніка полягає в тому що за кожним пальцем руки закріплено однин з контрольованих параметрів:
М (мізинець) – мозок, думка, інформація, знання. Що нового я сьогодні пізнав? Які знання здобув? В чому зросла моя компетентність, професіоналізм? Які нові та важливі ідеї у мене сьогодні промайнули?
Б (безіменний) – близькість до мети. Що я сьогодні зробив і чого досягнув на шляху до реалізації своєї мети?
С (середній палець) – стан духу. Який сьогодні в мене переважав настрій? Які фактори впливали на мій настрій? Що було пов’язано з позитивним емоціями? Що пов’язано з негативними емоціями? Які саме події чи люди визивали у мене стрес?
В (вказівний) – вчинок, послуга, допомога. Співпраця. Чим я сьогодні допоміг іншим? Чи з’явилися нові знайомства? Чи покращилися мої взаємини (або погіршилися ) з колегами, партнерами, рідним, друзями? З ким виник конфлікт?
В (великий палець) – воля, бадьорість, фізичний стан. Що я зробив сьогодні для мого здоров’я, підтримки моїх фізичних сил, фізичної форми?
Немає коментарів:
Дописати коментар